marți, 11 mai 2010

Tu

A fost greu sa te vad plecand, dar stiam ca e spre binele tau. Ah si cat urasc aceasta expresie, nu ai idee ce fel fierbe sangele in mine cand o aud. Am preferat sa te aleg pe tine in locul meu. Sunt nebuna, dar te iubesc. A trebuit sa te las sa pleci, a fost cel mai bine asa. Nu stiu pentru cine. Nu stiu multe, nu stiu de ce s-a intamplat asa, traiesc numai in nestire, decat sa aflu adevarul crud. Si mai stii ca eu mereu iti spuneam direct ce simt, ce vreau, ce imi doresc. Dar acum vreau minciuni frumoase. Crezi ca iti cer prea multe? Sau gresesc cerandu-ti ceva? Lasa ca o sa iasa soarele si pe strada mea.Te.am sunat nu mai puteam astepta,sangele fierbea in mine,stiam ca nu va fi bine, dar mi.am luat inima in dinti si am facut.o !
El - Te rog, nu ma mai suna. Iti faci rau intrebandu-ma ce fac si pe unde umblu.
Eu - Si mai ales cu cine. Te-am vazut cu ea.
El - O data si-o data tot s-ar fi intamplat. E bine ca a fost acum.
Eu - Mda. Poate ca ai dreptate.
El - Am.
Eu - Bine. Sa nu ma mai cauti. Lasa-ma in pace.
El - Eu sa te las in pace? Pisi, tu ai fost cea care m-a sunat. Tu imi dai sms-uri zilnic, tu ma saluti pe Mess. Tu, tu, tu. Eu te-am lasat in pace.
Eu - Te urasc, sa stii.
El - Ma bucur. Asa e bine. Ai grija de tine.
Eu - Te urasc!!

Te iubesc. Prea tarziu. I-am inchis deja.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu