miercuri, 28 aprilie 2010

Ea !


S-a saturat sa suspine atat. Cand a incercat sa se sinucida, a facut-o pentru ca nu mai avea iubirea lui. A incercat sa o recastige, dar a fost in zadar; nu a facut decat sa ii starneasca si mai multa mila. Nu e fata visurilor lui, dar candva a iubit-o enorm si a fost indragostit de ea, de felul ei de a fi, de zambetul ei. Niciodata nu a vrut sa-i faca rau. Ea credea ca nu are dreptul sa fie fericita; de-asta nu a stiut sa se bucure de clipele petrecute cu el, iar acum fredoneaza aproape fara incetare "Sunt clipe in viata mea / Cand ti-as spune tot ce simt / Dar stiu ca n-ar conta / Tu nu m-ai asculta... / Sunt clipe in viata mea / Cand imi plange inima".
Iar s-a intamplat inevitabilul. De data asta nu o mai vad intinsa pe un pat. Nici macar intinsa nu mai e. E zdrobita, dar nu mai zdrobita decat inima ei. As vrea sa fie el in locul ei. Dar nu e. Nici macar nu e aici, sa o vada pentru ultima data. Ca si data trecuta, se va face ca ploua si nu isi va asuma vina. I-am gasit telefonul in masina, adica era in mana ei. L-am luat si am vazut ca ii daduse un sms, cu mesajul "Te-am iubit, te iubesc si te voi iubi mereu!", iar el i-a trimis "termina!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu